Regisztráljon webáruházunkba és nyerjen akár 1000 Ft értékű kupont * !!!* Részletek a regisztrációs oldalon.Regisztráció1000 Ft
Tovább a szállítási feltételekre
|
Csökkenti az öregedés mértékét a vitaminkoktélKorábban már közzétett cikkeinkben is láthattuk, hogy a vitaminoknak öregedést késleletető hatásuk van. Ilyen volt pl. a "D-vitaminnal lassabban öregszünk", vagy a "Vitaminhiány okozhatja az időskori agysorvadást" című írások. Az alábbi írásban egy olyan kutatásról lesz szó, amelyet kifejezetten antioxidáns tartalmú koktéllal végeztek.
A McMaster Egyetem kutatói által összeállított koktélba C, D és E-vitamin, acetil-szalicilsav (aszpirin), béta-karotin, folsav, fokhagyma, gyömbérgyökér, ginkgo biloba, ginzeng, zöldtea-kivonat, magnézium, melatonin, kálium, csukamájolaj, lenmagolaj és tucatnál több egyéb alkotórész került. A koktéllal táplált egereknél drámaian csökkentek az öregedés egyes jelei, köztük a memória, a motoros képességek és az érzékelés romlása, illetve az energiavesztés. A kutatók szerint az lehet a magyarázat, hogy a tápanyagok javították a mitokondriumok, a sejtekben található energiatermelő sejtszervecskék aktivitását. David Rollo kutatásvezető szerint az eredmény annak köszönhető, hogy nem egy-egy anyagot vizsgáltak egymástól elkülönítve, hanem számos tápanyag elegyét. Azt, hogy az egyes alkotóelemek mivel és milyen mértékben járultak hozzá a látványos "fiatalításhoz", a kutatók sem tudják pontosan. Forrás: lifenetwork.hu Fogja vissza az öregedést! Fogyasszon antioxidánsokban gazdag multivitamint! Rendelje meg a vitamint, kattintson a képre, vagy erre a szövegre!
Publikálva: 2010. november 22.
Legutóbb olvasott oldalaink:
|
Hírlevél
Legyen jól informált az egészséggel kapcsolatban, iratkozzon fel jó tanács levelünkre!
Hírek, cikkek |