• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Az antioxidánsok újabb kedvező hatásai

Egészítse ki étrendjét antioxidánsokkal!Ha étrendünket hosszú távon antioxidánsokkal egészítjük ki, az nem csak cukor- és zsíranyagcserénkre van jótékony hatással, hanem vérnyomásunkra és az érfalak rugalmasságára is. Izraeli kutatók ezt egy olyan tanulmányban bizonyították, melynek során véletlenszerűen kiválasztott résztvevőknek olyan kapszulát adtak, amely C-vitamint, E-vitamint, Q10 koenzimet illetve szelént tartalmazott.

Az izraeli Wolfson Gyógyászati Központ kutatócsoportja, Reuven Zimlichman vezetésével az intézmény hipertóniás részlegének 70 betegét vonta be a tanulmányba. A kutatás vezető elmondása szerint az antioxidánsok jelentős mértékben növelték azon betegek érfalainak rugalmasságát, akiknél a szív- és érrendszeri betegségeket előidéző rizikófaktorok közül több is jelen volt.

Az érfalak rugalmassága azért fontos tényező, mert ennek csökkenése érszűkület kialakulását vetíti előre. Az antioxidánsok erekre gyakorolt jótékony hatása a glükóz- és lipidanyagcsere javulásával, valamint a vérnyomás jelentős csökkenésével hozható összefüggésbe.

Fél év után jelentősen rugalmasabb lett a betegek érfala az antioxidánstól

Az eddigi klinikai tesztek nem bizonyították egyértelműen az antioxidánsok érrendszerre gyakorolt kedvező hatását. Hogy tisztább képet kapjanak, Zimlichman és kollégái 70 páciens között véletlenszerűen osztottak szét antioxidáns-tartalmú, illetve placebo kapszulákat, amelyeket a résztvevők 6 hónapon keresztül szedtek.

Jó vérnyomás, egészséges szív...

A vizsgált személyek egészségi adatait feljegyezték a kísérlet kezdetekor, három hónap, majd hat hónap elteltével. A kutatócsoport azt találta, hogy azoknak, akik antioxidáns-kapszulát kaptak, sokkal rugalmasabb lett az érfaluk, valamint csökkent a vércukor- és koleszterinszintjük.

Zimlichman szerint tanulmányuk bebizonyította, hogy a szív- és érrendszeri betegségben szenvedők antioxidánsokkal való klinikai kezelése jelentős eredményekhez vezethet.

A pozitív eredményekről a BioMed Central Nutrition and Metabolism (Táplálkozás és Anyagcsere) című folyóiratában számoltak be.

Forrás: lifenetwork.hu

Vásároljon magas antioxidáns tartalmú multivitamint!

Multivitaminokat egész évben (tavasszal és nyáron is!!!) érdemes fogyasztani, mert tartalmazzák az alapvetően szükséges vitaminokat. Ilyenek a Jó Közérzet Vitamin - Alap-, Közepes- és a Nagy Energia multivitaminok.

Rendelje meg a vitamint és legyen jó a közérzete!
Kattintson a képre, vagy erre a szövegre!

Jó Közérzet Központ - Alap Energia multivitamin


 

Szavazás

Hány cikket olvasott el az oldalunkon eddig?
 

We have 14 guests online

Olvassa el ezt is...

There are no translations available.

Nassolni való halom.Önző lény az éhség. Saját birodalmat teremt, amelyben teljesen magáévá tesz. Kénye kedve szerint irányít, megtöri az akaratot, a rációt. Csak tűr, hosszasan vár, majd hirtelen lecsap és elragad. A társadalom már régóta vadászik, halászik, gyűjtöget, újabban vásárol, hogy ehessen. Az éhség cselekvésre késztet!

Read more...