Regisztráljon webáruházunkba és nyerjen akár 5000 Ft értékű kupont * !!!* Részletek a regisztrációs oldalon.Regisztráció5000 Ft
Tovább a szállítási feltételekre
|
Félelmek helyett kockáztatásAhhoz, hogy kockáztassunk, nagy mértékben vagy teljesen el kell engednünk a félelmeinket. Tény, hogy kényelmesebb ott maradni, ahol egész életünkben voltunk – a biztonsági sávban. De ha itt maradunk, kevés jutalomban lesz részünk az élettől, vagy akár semennyiben. Érdemes tehát vállalni a kockázatot. A félelmeink elengedés elsőre talán nem könnyű, de egyre több gyakorlással idővel második természetünkké válhat. bővebbenPublikálva: 2012. február 22. Károsak a fogakra az egészségesnek kikiáltott turmixok és gyümölcslevek?Bár a szülők úgy gondolják, egészséges, ha a gyerekeiknek gyümölcslevet vagy turmixot adnak, ezzel mégis akaratlanul a fogszuvasodás veszélyeinek teszik ki a kicsiket. A turmixok és a gyümölcslevek gyakori fogyasztása károsítja a gyermekek fogzománcát – állítja Kathryn Harley, vezető fogorvos. Ezt az amerikai országos felmérések is alátámasztják, amelyek szerint az ötéves gyerekek mintegy fele a sok üdítőital miatt már fogszuvasodásban szenved. Mielőtt még legyintenénk – á, ez az amerikaiak problémája –, ha körülnézünk, akkor azzal kell szembesülnünk, hogy itthon sem sokkal jobb a helyzet. bővebbenPublikálva: 2012. február 18. A C-vitamin csökkenti a vérnyomást? Érvek és ellenérvekA California Egyetem kutatói összefüggést fedeztek fel a C-vitamin és a vérnyomás között. Azt tapasztalták, hogy egészséges fiatal felnőtt nőkben a vérplazma C-vitamin koncentrációja minél alacsonyabb, annál magasabb a vérnyomás. Az eredménnyel kapcsolatban többen is kétségüket fejezték ki. bővebbenPublikálva: 2012. február 14. Gyors módszert találtak őssejtek előállításáraMeglepően gyors és egyértelműen biztonságos utat találtak amerikai kutatók arra, hogy közönséges bőrsejtekből őssejteket vagy izomsejteket állítsanak elő. bővebbenPublikálva: 2012. február 10. Az édesítőszerek élettani hatásaiA Coloradói és a Floridai Egyetem kutatói a két legelterjedtebb mesterséges édesítőszer szervezetre gyakorolt rövid- és hosszú távú hatásait vizsgálták meg, miután bebizonyosodott, hogy a túlzott fruktózbevitel magas vérnyomást, vesebetegséget és diabéteszt okozhat. A kutatás részleteit a Metabolism című tudományos szakfolyóirat legújabb számában publikálták. bővebbenPublikálva: 2012. február 6. Érzékeny bőr, stria, ráncokÉrzékeny, gyulladásra hajlamos bőr, hajszálértágulatok, rosacea, narancsbőr, stria, ráncok... Nem könnyű feladat a kozmetikusnak! Enyhíthetjük ugyan a panaszokat, de nagyon látványos eredményt elérni sajnos nem tudunk a masszázzsal, krémekkel, pakolásokkal. Persze a nyugtató, gyulladáscsökkentő hatóanyagokkal tudunk ügyeskedni, de nem tartós eredménnyel. Az ilyen bőr folyamatos kezelést igényel, hogy szinten tarthassuk a már elért eredményt. bővebbenPublikálva: 2012. február 5. Kik azok a kisfőnökök?Az életünkhöz hozzátartoznak, még akkor is ha nincs ismeretünk róla. Nézzük meg mit tudunk vagy nem tudunk róluk... bővebbenPublikálva: 2012. február 1. Csodálatos csipkebogyókFriss kutatások szerint a csipkebogyó C-vitamin tartalmánál fogva igen hatékony gyulladásgátló, továbbá megvéd a szívbetegségektől, csökkenti a vérnyomást és a koleszterinszintet. Az apró, piros bogyókat, melyek a rózsák elnyílása után jelennek meg a bokrokon, évszázadok óta használják a nép gyógyászatban ízületi gyulladások ellen. bővebbenPublikálva: 2012. január 27. Aminosavak - az élet építőköveiAminosavak nélkül nincs élet. Ami banálisnak hangzik, szó szerint veendő. Ugyanis az aminosavak a fehérjék alapját képezik, és a testben folyó számos folyamatért felelősek. A stressz, a kiegyensúlyozatlan táplálkozás és a krónikus betegségek az aminosavak hiányához vezethetnek a szervezetben, ami gyenge immunrendszert és kimerültséget eredményezhet. bővebbenPublikálva: 2012. január 24. A kollagén és a bőr szépségének megőrzéseA hölgyeknek biztos nem lesz újdonság hogy a kollagén fontos szerepet tölt be a bőrünk feszességében, szépségében. Számtalan kozmetikum kapható amely tartalmaz valamennyi kollagént. Vajon mitől ilyen fontos a kollagén? bővebbenPublikálva: 2012. január 17.
Legutóbb olvasott oldalaink:
|
Hírlevél
Legyen jól informált az egészséggel kapcsolatban, iratkozzon fel jó tanács levelünkre!
Hírek, cikkek |